VIX. část | Mysteryho metoda

TEORIE SKUPIN
Půvabné ženy mají sklon pohybovat se ve skupinách. Samotné je najdete
jen zřídka - pokud vůbec. Když se ženy sejdou ve skupině, přijmou
skupinové myšlení, které je důsledkem stejného psychologického mechanizmu
jako „předvolba". Sledují jedna druhou, aby si ověřily své možnosti
i pocity. Vzájemně se dotýkají a drží za ruce, šeptají si, obcházejí společně

podnik, chodí společně na toaletu, společně se brání před agresivními
nebo nepřitažlivými muži a pečují o sebe.
Vybíravý muž často čeká, až žena opustí skupinu, aby ji zastihl o samotě
a pokusil se o kontakt. Podle Mysteryho metody však muž navazuje
kontakt s celou skupinou. Ženy bývají k mužům vysoké společenské ceny
přitahovány ve společenském prostředí. Pokud je to možné, pronikněte
do skupiny a staňte se v ní mužem nejvyšší společenské ceny.
Jakmile navážete kontakt se skupinou, odzbrojte ženiny přátele historkami,
humorem a dalšími projevy vaší vysoké společenské ceny. Buďte zajímavý,
zábavný, odpovídajícím způsobem dávejte najevo emoce a občas
věnujte letmý pohled svému objektu.
Pokračujte v „odzbrojování" skupiny negacemi adresovanými ženě,
o níž máte zájem. Ostatní „draví" muži se pokusili zahájit hru tím, že odhalili
své ukazatele zájmu a nabídli se, že dotyčné koupí drink. Jsou příliš
průhlední.. Vy jste zaujal negativní postoj, otočil se k ní zády a dál vyprávěl
svůj příběh. Protože jste dal najevo nezájem (samozřejmě neurážlivou
formou), její přátelé necítí z vaší strany žádnou hrozbu. Jsou odzbrojeni.
Aniž by to tušili, vaše negace zároveň vytvořily mezi vámi a ženou, o kterou
usilujete, slibné sexuální napětí.
Protože vás její přátelé milují, skupinové myšlení nyní pracuje ve váš
prospěch. Ve skupině jste dosáhl společenského ohlasu. Negace poněkud
srazí její hrdost, takže bude chtít, abyste jí věnoval víc pozornosti jako někdo,
kdo řídí dění ve skupině a kdo ji vytlačil ze středu zájmu jejích přátel.
Začne naznačovat své ukazatele zájmu a dělat vše, aby se jí od vás dostalo
uznání. Pokud budete reagovat jako dosud, pak fázi, v níž žena projevuje
zájem o muže, zvládnete na jedničku.
Základní teorie skupin pracuje s kombinací dvou projevů vysoké společenské
ceny:
- Společenský ohlas, kterého se vám dostane tím, že ve skupině
převezmete vůdčí roli; charakteristické rysy vaší osobnosti
vyjdou najevo jak skupině jako celku, tak nepřímo ženě,
o kterou vám jde;
- schopnost negovat, kterou nejen prokážete svou vyšší
společenskou cenu, ale zároveň odzbrojíte skupinu, zbavíte

ženu, o kterou máte zájem, její sexuální převahy a budete ji
motivovat k tomu, aby se jí za každou cenu pokusila získat
zpátky.
O jakých zajímavých věcech lze mluvit ve skupině?
O tom, jak jste na túře narazil na medvěda.
O tom, jak jste se vylekal při lezení na skálu, když se vám
přetrhlo lano.
O tom, jak jste doprovázel kamaráda na návštěvě jisté ženy.
O tom, jak byl váš kamarád zničený, když se dověděl, že žena,
kterou navštívil, má přítele. O tom, jak před vámi její přítel
utekl, a o následné dvacetiminutové honičce v autech.
O tom, jak jste sháněl policisty, ale dřív, než jste nějakého
našel, pronásledovaný zmizel.
O tom, jak jste byl v nemocnici. O tom, že od té doby jídlo jinak
chutná a ptáci jinak zpívají.
O tom, jak jste se naboural do počítačového systému banky
a vybral někomu peníze z účtu, ale ty jste pak věnoval na
dobročinné účely.
O tom, jak jste bydlel se čtyřmi ženami, které se spolu přely
o jídlo.
O tom, jak jste se setkal s jistou slavnou osobností.
O tom, zda vaše vyvolená věří na duchy. Pokud věří, proč,
pokud nevěří, proč ne?
O tom, že máte rád svíčky a vůni kadidla, a o tom,
co má ráda ona.
O mravenčí farmě, kterou jste koupil neteři, a co vám tahle
zkušenost dala.
O tom, jak jste dělal divadlo.
O tom, jak jste padal ze strmého srázu a přežil.

K O N V E R Z A Č N Í T É M A T A
Během konverzace - zejména mezi lidmi, kteří se znají - budou přicházet
na přetřes různá oblíbená konverzační témata. Můžeme mluvilo počasí a svých rodinách, o tom, co jsme dělali minulou noc, o filozofii
i obyčejných událostech. S tím, jak konverzace postupuje, je možné se
k některým tématům znovu vrátit.
Lidé, kteří se dobře neznají, se často věnují tématům spojeným s konkrétní
situací a mluví o nich tak dlouho, dokud nerozpletou jejich dějovou
nit. Představte si muže, který věnčí v parku psa, jak potká ženu, která
dělá totéž.
Dají se spolu do řeči.
Muž: Dobrý den. Tohle je kokršpaněl?
Žena: Ne, je to voříšek. Dostala jsem ho před léty v útulku. A co ten váš?
Muž: To je černá labradorka. Myslím, že si budou rozumět.
Žena: Jistě. Se psy je zábava.
Muž: Máte ho už dlouho?
Žena: Už ani nevím... Asi tři roky.
Muž: A jakou potravou pro psy ho krmíte?
Všimněte si, jak se muž chytá stébel. Úspěšně komunikuje o psu, a aby
mohl v hovoru pokračovat, o jiném tématu nepřemýšlí. Neustále se k němu
vrací, čímž dává najevo, že hovor s onou ženou je pro něho důležitý, a „nechce
lo zvorat." Je to zřejmé zejména z toho, že klade přehnaně mnoho otázek.
Lidé, kteří se dobře znají, mají sklon témata během hovoru měnit, zatímco
ti, kteří se neznají, se drží jednoho, obvykle zakončeného zdvořilostní
frází.
Muž: Máte čas?
Žena: Jistě. Do půl sedmé.
Muž: Děkuji.Odkud jste?
Pokud začnete nové téma, místo abyste pokračoval v tom předešlém,
dáváte ženě najevo zájem a současně ji nutíte k tomu, aby rozhodla, zda
vám zavčasu nastaví ochranný štít typu „mám přítele".
Tím, že ve skupině zavedete hovorna různá témata,
v ní vyvoláte pocit důvěrnosti, jako byste všichni už dlouho byli dobrými přáteli.
Tah na téma Elvis
„Věděla jste, že si Elvis barvil vlasy? Jakou barvu měly původně? Hádejte!
Ne, byl špinavý blonďák. Dovedete si představit Krále rockVrollu
jako blonďáka a la Beach Boys? Nikdy by se neproslavil, kdyby se
z něj nestal infant terrible a nenabarvil si vlasy na černo. Zvláštní,
ne?"
Na začátku navazování kontaktu se skupinou, kdy jste ještě nestihl dát
příliš najevo svou cenu, ženy nebudou vynakládat mnoho úsilí na to, aby
komunikace pokračovala. Jste to vy, kdo musí být schopen přispět ke konverzaci
90 procenty - jinak skončí.
Jak s postupem času poroste vaše přitažlivost, můžete ji využít k tomu,
abyste ženu, o kterou usilujete, navnadil k větší účasti a přiměl ji do vztahu
víc investovat. Ale i tehdy budete muset komunikaci vést a ženu dál
stimulovat. Je velmi důležité, abyste byl schopen mluvit a mluvit a mluvit.
Vždy mějte o čem! Buďte hovorný a mluvte se všemi, nejen se ženami,
které vás přitahují. Využijte různých postupů a přeskakujte z jednoho tématu
na druhé. Neřaďte je za sebou.
Pokud udržíte ženinu mysl soustředěnou na zhruba tři až pět souběžných
témat, problémy v komunikaci zmizí. Vždy, když skupina začne působit
rozmrzele kvůli příliš častým pauzám, nebo když vyjde najevo, že
k tomu, abyste udržel komunikaci při životě, se chytáte každého stébla,
vraťte se k osvědčenému tématu, o kterém jste už mluvil.


PŘERUŠENÍ KONVERZACE
Konverzace někdy vázne. Žena začne mluvit o něčem nudném nebo
skličujícím, myslí na svého přítele doma atd. Proto je lépe dané konverzační
téma ukončit, než v něm dál pokračovat. Pokud k takové situaci dojde,
konverzaci prostě PŘERUŠTE a téma změňte.
Ona: Kdykoli slyším tuhle písničku, začnu na něj myslet.
Vy: Ukažte mi ruce. (Začněte kinestetický test.)

Přetrhněte ženinu „konverzační nit" a navažte na ni svou. To samozřejmě
neznamená, že tak budete činit neustále jako někdo, kdo odmítá
každé téma. Je třeba si uvědomit, že téma můžete přerušit a nahradit jiným
- i když zůstanete „ve stopě" - pokud vám to přinese užitek. Nejenže
to bude fungovat, ale pro ženu budete ještě přitažlivější, protože tím dokážete,
že máte široký tematický rejstřík.
Může ale nastat i situace, kdy vám vaše téma nepomůže - například
když se jedna z ženiných přítelkyň připojí ke skupině v době, kdy jste
uprostřed svého vyprávění. Může nastat trapná situace. Pokud svůj příběh
dokončíte, ženina přítelkyně se bude nudit, protože nebude vědět, o čem
je řeč. Pokud se vrátíte na začátek, bude se nudit žena, o kterou máte zájem,
protože to už jednou slyšela. A než příběh dokončíte, ztratí gradaci.
Abyste se s tímto přerušením zvenku s úspěchem vypořádal, přerušte
své téma a přejděte k jinému.
Vy: Jsem 'v půli cesty domů, zbývají mi tři minuty a najednou vidím, ze
plechovka začíná prosakovat.
(Přichází ženina přítelkyně. Podívají se jedna na druhou a začnou si
dávat znamení.)
Vy: Představte mě prosím vaší přítelkyni. Pokládám to za zdvořilé.
(Proběhne rychlé představování. Jak budete ženině přítelkyni podávat
ruku, použijte negaci vyjadřující zdánlivý nezájem o ženu, o kterou usilujete.)
Vy: (s novým tématem se obraťte na ženinu přítelkyni) Věříte na kouzla?
OK. Podívejte na tohle...
(Tah s kouzly.)
Nepokoušejte se vrátit k původnímu tématu, ledaže by to na vás skupina
vyžadovala. Minulo by se to účinkem.
Pokud nepovedete konverzaci tak, že často přerušíte nezajímavá témata
a nahradíte je zajímavými, přenášíte tím odpovědnost za ně na ženu.
TAJEMSTVÍ ZPŮSOBU, JAK DOSTAT KRÁSNOU ŽENU DO POSTELE podle Mysteryho
104
Ta dovolí, aby se konverzace stala nudnou, a pak si o vás pomyslí, že jste
nudný vy, protože jste dopustil, aby k něčemu takovému došlo. Počínejte
si tak, abyste odpovědnost nesl vy a ne ona.
Zastávka
„Odkud se všichni znáte?" je otázka, kterou je třeba ve vhodný okamžik
položit v každé skupině. Vyčkejte a položte ji několikrát. Zapamatujte
si její formulaci, protože ji budete klást často.
Působí jako nevinná, logická a společenská otázka, ale současně navozuje
konverzaci a mistru umění milovat poskytne užitečné informace.
Pokud skupinu tvoří dvě ženy a vy jim položíte otázku „Odkud se znáte?",
je možné, že jedna z nich odpoví „Je to sestra mého přítele." Změnila by
tahle nová informace váš herní plán? Vsadím se, že ano.
Důležitou informací není fakt, že existuje nějaký přítel. Ženy si o svých
milencích mohou povídat, aniž by nahlas řekli, že nějaké mají. Důležité je,
že žena, o kterou máte zájem, se nechystá mluvit o svém příteli před svou
sestrou, která stojí vedle ní.
Otázka „Odkud se všichni znáte?" může odhalit, že skupinu tvoří spolupracovnice,
nebo že muž, o němž jste se domníval, že by vás mohl ohrozit,
je skutečně bratr ženy, o kterou vám jde. (Naštěstí jste uplatnil Mysteryho
metodu a spřátelil se s ním díky tomu, že jste nejdříve prokázal jeho
vyšší společenskou cenu a teprve potom projevil zájem o jeho sestru.)
Okamžik, kdy položíte tuto otázku, nazývám zastávkou, která obvykle
trvá tři až pět minut.
SPOLUHRÁČ
Pravidla souhry
Skupinu vede ten, kdo s ní naváže kontakt a provede první volbu
„objektu". Navázat kontakt se skupinou může i spoluhráč.
Hlavním úkolem spoluhráče je pomoci mistru v umění navazování
náhodných známostí dostat ženu, o kterou má zájem. Pokud i on hraje
o některou ženu ze skupiny, je to v pořádku. Ale nemělo by to pro něho
být to nejdůležitější.
TAJEMSTVÍ ZPŮSOBU, JAK DOSTAT KRÁSNOU ŽENU DO POSTELE podle Mysteryho
105
„Nepytlačte" ve skupině. Nikdy se nesnažte hráči „ukrást" ženu, o kterou
má zájem. Hráč občas ženu, kterou si ve skupině vyhlédl, ignoruje
nebo „neguje". V takovém okamžiku by bylo opravdu snadné vstoupit do
hry a zaujmout ženinu pozornost. Ale nedělejte to.
Pokud se hráči nedaří ve hře pokročit v důsledku toho, že žena trvá
na výhradně přátelském vztahu nebo nedává najevo žádné ukazatele zájmu,
může se spoluhráč pokusit získat „objekt" pro sebe. O tom, kdo
bude mít rozhodující slovo, si promluvte dřív, než jdete „do terénu".
Jako spoluhráč odstraňte hráči překážky, aby měl víc času na hru „jeden
proti jedné" s tou, o kterou má zájem.
Nedávejte najevo nesouhlas se spoluhráčem. Nestraňte na jeho úkor
Jcně. To on má vždycky pravdu.
Nezapomínejte, že spoluhráč je skvělý muž. Proto s ním hrajete. Konec
konců, máte přece styl!
Mějte na paměti, že spoluhráčovy pocity jsou důležité - dokonce
vlc než pocity dané ženy. Pokud se chystá přidat ke skupině, postavte se
k němu čelem (ženy se svými přítelkyněmi dělají totéž). Jestli ho nebudete
respektovat, sníží to v očích žen vaši cenu. Nikdy ho nenechte stát opodál,
aniž byste opětoval jeho pozdrav a představil ho.
Vstup spoluhráče do hry
TAH „O ČEM JSTE TO PRÁVĚ MLUVILI?"
Hráč navázal kontakt se skupinou a měl dost času na to, aby si ji získal.
()bvykle se tak děje do tří minut. Na scénu za ním přichází spoluhráč.
Hráč se k němu postaví čelem a pozdraví se s ním.
Hráč: „Vážení, to je můj přítel (jméno)."
Spoluhráč: „O čem jste to právě mluvili?"
I Iráč: „O tom, že tahle žena okouzlila Aarona..."
Od tohoto bodu se začne odvíjet konverzace. Spoluhráč se stává součástí
skupiny.
Představování úspěšného muže
„To je ten chlap, co... (doplňte).
„Tohle je Mystery. Přeletěl nad Niagarskými vodopády."
„Rád bych vás představil Glenovi. To je ten chlap, o kterém psali, že se
naboural do energetické sítě a na šest hodin vypnul celou Kalifornii."
„Měl rande s Miss Listopad! Skvělé!"
Jde o příklady představování úspěšného muže. Pokud o sobě mluvíte
sám, vaše slova zní jako sebechvála a míjí se účinkem. Pokud o vás mluví
spoluhráč, je větší pravděpodobnost, že tomu ostatní uvěří. Jediné, co potřebujete,
je podat o tom skromný důkaz - několik kopií článku, připravených
k tomu, abyste se na ně ostatním podepsal, navštívenku s vaším
portrétem nebo fotografii, na které jste s půvabnou dívkou v bikinách.
(Jednu takovou schovejte pro případnou „foto-strategii".)
Pamatujte si, že nemusíte být tím, co děláte. Musíte dát najevo úspěch.
Umocněte ho, aniž byste musel lhát. Udělejte ho skutečným. Buďte
skvělý!
TAH S ÚSPĚCHEM
Hráč navázal kontakt se skupinou a měl dost času na to, aby do ní pronikl.
Na scénu za ním vchází spoluhráč.
Hráč se k němu postaví čelem a pozdraví se s ním.
Hráč: „Vážení, tohle je můj kamarád (jméno).
Udělal ze mě boháče!
Skvělý chlap!
Jeden z nejelegantnějších mužských, jaké znám!"
Spoluhráč: „Je mi potěšením."
Od tohoto bodu se začne odvíjet konverzace. Spoluhráč se stává součástí
skupiny. „Tohle je Chuck Je makléř."  „Tohle je Bender. Je to sólo zpěvák skupiny Razor. V hitparádách šplhají nahoru."

Výsledek? Respekt.
Jaký je váš velký úspěch?

Sepište své úspěchy spoluhráči, aby je mohl
použít. I on bude vypadat skvěle, protože je tu s úspěšným mužem.
Co byste dělal se svým životem, kdyby vám nikdy nehrozil neúspěch?
Jaké máte sny? Čím chcete být? Buďte skvělí!
Pokud vy a váš spoluhráč budete schopni vyprávět příběhy jeden

o druhém, bude to důkazem vaší dynamičnosti.