TEORIE
SKUPIN
Půvabné ženy mají sklon pohybovat se ve skupinách.
Samotné je najdete
jen zřídka - pokud vůbec. Když se ženy sejdou ve
skupině, přijmou
skupinové myšlení, které je důsledkem stejného psychologického mechanizmu
jako „předvolba". Sledují jedna druhou, aby si
ověřily své možnosti
i pocity. Vzájemně se dotýkají a drží za ruce, šeptají
si, obcházejí společně
podnik, chodí společně na toaletu, společně se brání
před agresivními
nebo nepřitažlivými muži a pečují o sebe.
Vybíravý muž často čeká, až žena opustí skupinu, aby
ji zastihl o samotě
a pokusil se o kontakt. Podle Mysteryho metody však
muž navazuje
kontakt s celou skupinou. Ženy bývají k mužům vysoké
společenské ceny
přitahovány ve společenském prostředí. Pokud je to možné, pronikněte
do skupiny a staňte se v ní
mužem nejvyšší společenské ceny.
Jakmile navážete kontakt se skupinou, odzbrojte ženiny
přátele historkami,
humorem a dalšími projevy vaší vysoké společenské
ceny. Buďte zajímavý,
zábavný, odpovídajícím způsobem dávejte najevo emoce a
občas
věnujte letmý pohled svému objektu.
Pokračujte v „odzbrojování" skupiny negacemi
adresovanými ženě,
o níž máte zájem. Ostatní „draví" muži se
pokusili zahájit hru tím, že odhalili
své ukazatele zájmu a nabídli se, že dotyčné koupí
drink. Jsou příliš
průhlední.. Vy jste zaujal negativní postoj, otočil se
k ní zády a dál vyprávěl
svůj příběh. Protože jste dal najevo nezájem
(samozřejmě neurážlivou
formou), její přátelé necítí z vaší strany žádnou
hrozbu. Jsou odzbrojeni.
Aniž by to tušili, vaše negace zároveň vytvořily mezi
vámi a ženou, o kterou
usilujete, slibné sexuální napětí.
Protože vás její přátelé milují, skupinové myšlení
nyní pracuje ve váš
prospěch. Ve skupině jste dosáhl společenského ohlasu.
Negace poněkud
srazí její hrdost, takže bude chtít, abyste jí věnoval
víc pozornosti jako někdo,
kdo řídí dění ve skupině a kdo ji vytlačil ze středu
zájmu jejích přátel.
Začne naznačovat své ukazatele zájmu a dělat vše, aby
se jí od vás dostalo
uznání. Pokud budete reagovat jako dosud, pak fázi, v
níž žena projevuje
zájem o muže, zvládnete na jedničku.
Základní teorie skupin pracuje s kombinací dvou
projevů vysoké společenské
ceny:
- Společenský ohlas, kterého se vám dostane tím, že ve
skupině
převezmete vůdčí roli; charakteristické rysy vaší
osobnosti
vyjdou najevo jak skupině jako celku, tak nepřímo
ženě,
o kterou vám jde;
- schopnost negovat, kterou nejen prokážete svou vyšší
společenskou cenu, ale zároveň odzbrojíte skupinu,
zbavíte
ženu, o kterou máte zájem, její sexuální převahy a
budete ji
motivovat k tomu, aby se jí za každou cenu pokusila
získat
zpátky.
O jakých zajímavých věcech lze mluvit ve skupině?
O tom, jak jste na túře
narazil na medvěda.
O tom, jak jste se vylekal
při lezení na skálu, když se vám
přetrhlo lano.
O tom, jak jste doprovázel
kamaráda na návštěvě jisté ženy.
O tom, jak byl váš kamarád
zničený, když se dověděl, že žena,
kterou navštívil, má
přítele. O tom, jak před vámi její přítel
utekl, a o následné
dvacetiminutové honičce v autech.
O tom, jak jste sháněl
policisty, ale dřív, než jste nějakého
našel, pronásledovaný
zmizel.
O tom, jak jste byl v
nemocnici. O tom, že od té doby jídlo jinak
chutná a ptáci jinak
zpívají.
O tom, jak jste se naboural
do počítačového systému banky
a vybral někomu peníze z
účtu, ale ty jste pak věnoval na
dobročinné účely.
O tom, jak jste bydlel se
čtyřmi ženami, které se spolu přely
o jídlo.
O tom, jak jste se setkal s
jistou slavnou osobností.
O tom, zda vaše vyvolená
věří na duchy. Pokud věří, proč,
pokud nevěří, proč ne?
O tom, že máte rád svíčky a
vůni kadidla, a o tom,
co má ráda ona.
O mravenčí farmě, kterou
jste koupil neteři, a co vám tahle
zkušenost dala.
O tom, jak jste dělal
divadlo.
O tom, jak jste padal ze
strmého srázu a přežil.
K O N V E R Z A Č N Í T É M A T A
Během konverzace - zejména mezi lidmi, kteří se znají
- budou přicházet
na přetřes různá oblíbená konverzační témata. Můžeme
mluvilo počasí a svých rodinách, o tom, co jsme dělali minulou noc, o filozofii
i obyčejných událostech. S tím, jak konverzace
postupuje, je možné se
k některým tématům znovu vrátit.
Lidé, kteří se dobře neznají, se často věnují tématům
spojeným s konkrétní
situací a mluví o nich tak dlouho, dokud nerozpletou
jejich dějovou
nit. Představte si muže, který věnčí v parku psa, jak
potká ženu, která
dělá totéž.
Dají se spolu do řeči.
Muž: Dobrý den. Tohle je
kokršpaněl?
Žena: Ne, je to voříšek. Dostala
jsem ho před léty v útulku. A co ten váš?
Muž: To je černá labradorka.
Myslím, že si budou rozumět.
Žena: Jistě. Se psy je zábava.
Muž: Máte ho už dlouho?
Žena: Už ani nevím... Asi tři
roky.
Muž: A jakou potravou pro psy ho
krmíte?
Všimněte si, jak se muž chytá stébel. Úspěšně
komunikuje o psu, a aby
mohl v hovoru pokračovat, o jiném tématu nepřemýšlí.
Neustále se k němu
vrací, čímž dává najevo, že hovor s onou ženou je pro
něho důležitý, a „nechce
lo zvorat." Je to zřejmé zejména z toho, že klade
přehnaně mnoho otázek.
Lidé, kteří se dobře znají, mají sklon témata během
hovoru měnit, zatímco
ti, kteří se neznají, se drží jednoho, obvykle
zakončeného zdvořilostní
frází.
Muž: Máte čas?
Žena: Jistě. Do půl sedmé.
Muž: Děkuji.Odkud jste?
Pokud začnete nové téma, místo abyste pokračoval v tom
předešlém,
dáváte ženě najevo zájem a současně ji nutíte k tomu,
aby rozhodla, zda
vám zavčasu nastaví ochranný štít typu „mám
přítele".
Tím,
že ve skupině zavedete hovorna různá témata,
v
ní vyvoláte pocit důvěrnosti, jako byste všichni už dlouho byli dobrými
přáteli.
Tah na téma Elvis
„Věděla jste, že si Elvis
barvil vlasy? Jakou barvu měly původně? Hádejte!
Ne, byl špinavý blonďák.
Dovedete si představit Krále rockVrollu
jako blonďáka a la Beach
Boys? Nikdy by se neproslavil, kdyby se
z něj nestal infant terrible
a nenabarvil si vlasy na černo. Zvláštní,
ne?"
Na začátku navazování kontaktu se skupinou, kdy jste
ještě nestihl dát
příliš najevo svou cenu, ženy nebudou vynakládat mnoho
úsilí na to, aby
komunikace pokračovala. Jste to vy, kdo musí být
schopen přispět ke konverzaci
90 procenty - jinak skončí.
Jak s postupem času poroste vaše přitažlivost, můžete
ji využít k tomu,
abyste ženu, o kterou usilujete, navnadil k větší
účasti a přiměl ji do vztahu
víc investovat. Ale i tehdy budete muset komunikaci
vést a ženu dál
stimulovat. Je velmi důležité, abyste byl schopen mluvit a mluvit a mluvit.
Vždy mějte o čem! Buďte hovorný a mluvte se všemi,
nejen se ženami,
které vás přitahují. Využijte různých postupů a
přeskakujte z jednoho tématu
na druhé. Neřaďte je za sebou.
Pokud udržíte ženinu mysl soustředěnou na zhruba tři
až pět souběžných
témat, problémy v komunikaci zmizí. Vždy, když skupina
začne působit
rozmrzele kvůli příliš častým pauzám, nebo když vyjde
najevo, že
k tomu, abyste udržel komunikaci při životě, se
chytáte každého stébla,
vraťte se k osvědčenému tématu, o kterém jste už
mluvil.
PŘERUŠENÍ KONVERZACE
Konverzace někdy vázne. Žena začne mluvit o něčem
nudném nebo
skličujícím, myslí na svého přítele doma atd. Proto je
lépe dané konverzační
téma ukončit, než v něm dál pokračovat. Pokud k takové
situaci dojde,
konverzaci prostě PŘERUŠTE a téma změňte.
Ona: Kdykoli slyším tuhle
písničku, začnu na něj myslet.
Vy: Ukažte mi ruce. (Začněte
kinestetický test.)
Přetrhněte ženinu „konverzační nit" a navažte na
ni svou. To samozřejmě
neznamená, že tak budete činit neustále jako někdo,
kdo odmítá
každé téma. Je třeba si uvědomit, že téma můžete
přerušit a nahradit jiným
- i když zůstanete „ve stopě" - pokud vám to
přinese užitek. Nejenže
to bude fungovat, ale pro ženu budete ještě
přitažlivější, protože tím dokážete,
že máte široký tematický
rejstřík.
Může ale nastat i situace, kdy vám vaše téma nepomůže
- například
když se jedna z ženiných přítelkyň připojí ke skupině
v době, kdy jste
uprostřed svého vyprávění. Může nastat trapná situace.
Pokud svůj příběh
dokončíte, ženina přítelkyně se bude nudit, protože
nebude vědět, o čem
je řeč. Pokud se vrátíte na začátek, bude se nudit
žena, o kterou máte zájem,
protože to už jednou slyšela. A než příběh dokončíte,
ztratí gradaci.
Abyste se s tímto přerušením zvenku s úspěchem
vypořádal, přerušte
své téma a přejděte k jinému.
Vy: Jsem 'v
půli cesty domů, zbývají mi tři minuty a najednou vidím, ze
plechovka začíná
prosakovat.
(Přichází ženina přítelkyně. Podívají se jedna na
druhou a začnou si
dávat znamení.)
Vy: Představte
mě prosím vaší přítelkyni. Pokládám to za zdvořilé.
(Proběhne rychlé představování. Jak budete ženině
přítelkyni podávat
ruku, použijte negaci vyjadřující zdánlivý nezájem o
ženu, o kterou usilujete.)
Vy: (s novým tématem se obraťte na ženinu přítelkyni) Věříte na kouzla?
OK. Podívejte na tohle...
(Tah s kouzly.)
Nepokoušejte se vrátit k původnímu tématu, ledaže by
to na vás skupina
vyžadovala. Minulo by se to účinkem.
Pokud nepovedete konverzaci tak, že často přerušíte
nezajímavá témata
a nahradíte je zajímavými, přenášíte tím odpovědnost
za ně na ženu.
TAJEMSTVÍ ZPŮSOBU, JAK DOSTAT KRÁSNOU ŽENU DO POSTELE
podle Mysteryho
104
Ta dovolí, aby se konverzace stala nudnou, a pak si o
vás pomyslí, že jste
nudný vy, protože
jste dopustil, aby k něčemu takovému došlo. Počínejte
si tak, abyste odpovědnost nesl vy a ne ona.
Zastávka
„Odkud se všichni znáte?" je otázka, kterou je
třeba ve vhodný okamžik
položit v každé
skupině. Vyčkejte a položte ji několikrát. Zapamatujte
si její formulaci, protože ji budete klást často.
Působí jako nevinná, logická a společenská otázka, ale
současně navozuje
konverzaci a mistru umění milovat poskytne užitečné
informace.
Pokud skupinu tvoří dvě ženy a vy jim položíte otázku
„Odkud se znáte?",
je možné, že jedna z nich odpoví „Je to sestra mého
přítele." Změnila by
tahle nová informace váš herní plán? Vsadím se, že
ano.
Důležitou informací není fakt, že existuje nějaký
přítel. Ženy si o svých
milencích mohou povídat, aniž by nahlas řekli, že
nějaké mají. Důležité je,
že žena, o kterou máte zájem, se nechystá mluvit o
svém příteli před svou
sestrou, která stojí vedle ní.
Otázka „Odkud se všichni znáte?" může odhalit, že
skupinu tvoří spolupracovnice,
nebo že muž, o němž jste se domníval, že by vás mohl
ohrozit,
je skutečně bratr
ženy, o kterou vám jde. (Naštěstí jste uplatnil Mysteryho
metodu a spřátelil se s ním díky tomu, že jste
nejdříve prokázal jeho
vyšší společenskou cenu a teprve potom projevil zájem
o jeho sestru.)
Okamžik, kdy položíte tuto otázku, nazývám zastávkou, která
obvykle
trvá tři až pět minut.
SPOLUHRÁČ
Pravidla
souhry
Skupinu vede ten, kdo s ní naváže
kontakt a provede první volbu
„objektu". Navázat kontakt se skupinou může i
spoluhráč.
Hlavním úkolem spoluhráče je
pomoci mistru v umění navazování
náhodných známostí dostat
ženu, o kterou má zájem. Pokud i on hraje
o některou ženu ze skupiny, je to v pořádku. Ale
nemělo by to pro něho
být to nejdůležitější.
TAJEMSTVÍ ZPŮSOBU, JAK DOSTAT KRÁSNOU ŽENU DO POSTELE
podle Mysteryho
105
„Nepytlačte" ve
skupině. Nikdy se nesnažte hráči
„ukrást" ženu, o kterou
má zájem. Hráč občas ženu, kterou si ve skupině
vyhlédl, ignoruje
nebo „neguje". V takovém okamžiku by bylo opravdu
snadné vstoupit do
hry a zaujmout ženinu pozornost. Ale nedělejte to.
Pokud se hráči nedaří ve hře
pokročit v důsledku toho, že žena
trvá
na výhradně přátelském vztahu nebo nedává najevo žádné
ukazatele zájmu,
může se spoluhráč pokusit
získat „objekt" pro sebe. O tom, kdo
bude mít rozhodující slovo,
si promluvte dřív, než jdete „do terénu".
Jako spoluhráč odstraňte
hráči překážky, aby měl víc času
na hru „jeden
proti jedné" s tou, o kterou má zájem.
Nedávejte najevo nesouhlas se spoluhráčem. Nestraňte na jeho úkor
Jcně. To on má vždycky pravdu.
Nezapomínejte, že spoluhráč
je skvělý muž. Proto s ním
hrajete. Konec
konců, máte přece styl!
Mějte na paměti, že
spoluhráčovy pocity jsou důležité - dokonce
vlc než pocity dané ženy. Pokud se chystá přidat ke skupině, postavte se
k němu čelem (ženy se svými přítelkyněmi dělají totéž).
Jestli ho nebudete
respektovat, sníží to v očích žen vaši cenu. Nikdy ho nenechte stát
opodál,
aniž byste opětoval jeho pozdrav a představil ho.
Vstup
spoluhráče do hry
TAH „O ČEM JSTE TO PRÁVĚ
MLUVILI?"
Hráč navázal kontakt se skupinou a měl dost času na
to, aby si ji získal.
()bvykle se tak děje do tří minut. Na scénu za ním
přichází spoluhráč.
Hráč se k němu postaví čelem a pozdraví se s ním.
Hráč: „Vážení, to je můj přítel (jméno)."
Spoluhráč: „O čem jste to právě mluvili?"
I Iráč: „O tom, že tahle žena okouzlila
Aarona..."
Od tohoto bodu se začne odvíjet konverzace. Spoluhráč
se stává součástí
skupiny.
Představování
úspěšného muže
„To je ten chlap, co... (doplňte).
„Tohle je Mystery. Přeletěl nad Niagarskými
vodopády."
„Rád bych vás představil Glenovi. To je ten chlap, o
kterém psali, že se
naboural do energetické sítě a na šest hodin vypnul
celou Kalifornii."
„Měl rande s Miss Listopad! Skvělé!"
Jde o příklady představování
úspěšného muže. Pokud o sobě mluvíte
sám, vaše slova zní jako sebechvála a míjí se účinkem.
Pokud o vás mluví
spoluhráč, je větší pravděpodobnost, že tomu ostatní
uvěří. Jediné, co potřebujete,
je podat o tom skromný důkaz - několik kopií článku,
připravených
k tomu, abyste se na ně ostatním podepsal, navštívenku
s vaším
portrétem nebo fotografii, na které jste s půvabnou
dívkou v bikinách.
(Jednu takovou schovejte pro případnou
„foto-strategii".)
Pamatujte si, že nemusíte být tím, co děláte. Musíte
dát najevo úspěch.
Umocněte ho, aniž byste musel lhát. Udělejte ho skutečným. Buďte
skvělý!
TAH S ÚSPĚCHEM
Hráč navázal kontakt se skupinou a měl dost času na
to, aby do ní pronikl.
Na scénu za ním vchází spoluhráč.
Hráč se k němu postaví čelem a pozdraví se s ním.
Hráč: „Vážení, tohle je můj kamarád (jméno).
Udělal ze mě boháče!
Skvělý chlap!
Jeden z nejelegantnějších mužských, jaké znám!"
Spoluhráč: „Je mi potěšením."
Od tohoto bodu se začne odvíjet konverzace. Spoluhráč
se stává součástí
skupiny. „Tohle je Chuck Je makléř." „Tohle je Bender. Je to sólo zpěvák skupiny
Razor. V hitparádách šplhají nahoru."
Výsledek? Respekt.
Jaký je váš velký
úspěch?
Sepište své úspěchy spoluhráči, aby je mohl
použít. I on bude
vypadat skvěle, protože je tu s úspěšným mužem.
Co byste dělal se svým životem, kdyby vám nikdy
nehrozil neúspěch?
Jaké máte sny? Čím chcete být? Buďte skvělí!
Pokud vy a váš spoluhráč
budete schopni vyprávět příběhy jeden
o druhém, bude to důkazem
vaší dynamičnosti.